زندگى
دختر خيالباف
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
برتز و باربى
دختر شيطانى
ادبیات جهان
دختری از جنس شب
رهاترازرها
برای دختران جنگجو و رویایی
ردیاب خودرو
همسریابی
درگاه واسط

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دختر خيالباف و آدرس dokhtarekhiyalbaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 13021
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

نويسندگان
رامك

آرشيو وبلاگ
اسفند 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 6 اسفند 1390برچسب:زندگى, اولين سلام, :: 21:38 :: نويسنده : رامك

 

 

زندگي دفتري از خاطرهاست ... يک نفر در دل شب ، يک نفر در دل خاک ... يک نفر همدم خوشبختي هاست ، يک نفر همسفر سختي هاست ، چشم تا باز کنيم عمرمان مي گذرد... ما همه همسفريم 

دوستان سلام

اميدوارم از مطلبم لذت برده باشيد اگه نه ببخشيد چون اولين مطلب هميشه با عجله نوشته ميشه

حالا دست دست دست يكم شادش كنيم لازم داشتم اخه با اين همه درسى كه رو سرم ريخته دوست دارم گريه كنم

خوب

 

ديگه خيلي حرف زدم تا مطلب بعدى



نظرات شما عزیزان:

yasmin
ساعت18:00---19 اسفند 1390
مرسی که سر زدین . ابجیم چه فعال شده! چقد هم حرف زده . اصولا زیاد حرف نمی زنه تو خودشه ولی مثه اینکه الان روش خیلی باز شده! الانم اینجا نشسته داره هر هر می خنده! بای
لینکیدمت!


تینا
ساعت17:52---19 اسفند 1390
امروز یه جا عضو شدم که همه چی رو فهمیدم اسم همشون رو هم یاد گرفتم.مرسییییییییییییپاسخ:جدي؟ خوب خيييليييي خوبه من همرو از نت گرفتم

تینا
ساعت0:25---19 اسفند 1390
یه چیزی رو فهمیدین؟ من خیلی به شکل نیشخند علاقه دارم! اخه باحاله مثه خودمه!

تینا
ساعت21:14---18 اسفند 1390
ابجیم اینجا نشسته داره خودکشی می کنه که بسه نوبت منهپاسخ:حتما ميرم و سر ميزنم دوستم

تینا
ساعت21:12---18 اسفند 1390
نمی دونین چقد خوبه ادم یکیو پیدا کنه که حداقل درکش کنهپاسخ:مرسي عزيزم شرمنده ميكنى منم دوست دارم اره حتما بيا دوست باشيم

تینا
ساعت21:10---18 اسفند 1390
ببخشید این قدر پر رو هستم ولی دوستام دیگه عادت کردن

تینا
ساعت21:09---18 اسفند 1390
ببخشیدا شرمنده ولی فاینال فانتزی اول اسمش چیه؟ بعد اون موقعه نجات کودکان چندمیشه؟پاسخ:اسمش فاينال فانتزيه ديگه نجات كودكان هفتميشه

تینا
ساعت21:06---18 اسفند 1390
مرسی حالا یه چی بگم؟ من اطلاعاتم کمه.یعنی در مورد فاینال فانتزی . میشه کمکم کنین؟ اگه وقت داشتین؟سوال اول میشه قضیه ابریس رو بگین؟ شرمنده اگه حال و حوصله نداشتین مشکلی نیست.اجباری که نیست.پاسخ:حتما عزيزم مشكلي نيست بعدا ميام تو وبت و بهت ميگم

تینا
ساعت19:21---18 اسفند 1390
راستی اسم پسره رو هم بگینپاسخ:esme pesare zack hastesh darzemn mozahem nisti dustam

تینا
ساعت19:19---18 اسفند 1390
هر دوتا وبتون نازهپاسخ:mer30! be paye vebe shoma ke nemire3

تینا
ساعت19:17---18 اسفند 1390
شرمنده حال و حوصله ندارم فیلمشو دوباره بزارم ببینم اسمش چیه!میشه به فارسی اسپلش کنین؟پاسخ:اسم دختره لايتينگه! يعني اذرخش ولى توى نجات كودكان كه فاينال فانتزيه7 هستش نيست پسره هم همينطور حتي ايريسم فقط تو يه نگاه نشون داد همون دختره كه موهاش بلنده و اول فيلم كلود ميزارتش تو اب! اگه بازم سوال داشتي حتما بپرس

تینا
ساعت11:18---18 اسفند 1390
سلام.اپم

تینا
ساعت18:33---17 اسفند 1390
دیدی چی شد؟ اینقد هول شدم یادم رفت ادرس وبمو بنویسم

تینا
ساعت18:30---17 اسفند 1390
پاسخ:حتما اين كارو بكن حالا كه مثل من عاشقشونى 16سال عزيزم!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: